Ofte spurgte spørgsmål for frivillige

Ofte spurgte spørgsmål

  1. Q : Hvad hvis jeg ikke kender adressen (url) på den konto hvor jeg er oprettet som frivillig ?
    A : Du skal kontakte organisationen/foreningen hvor du skal være frivillig, de kan hjælpe dig.
  2. Q : Jeg har adressen men kender ikke mit login/brugernavn eller kodeord.
    A : På loginsiden kan du trykke på linket "Glemt kodeord". Så kan du indtaste den email som du brugte da du oprettede dig selv (den samme som du modtager beskeder fra organisationen på), så modtager du en email med et link så du kan skifte kodeord.
  3. Q : Hvad hvis jeg har glemt eller ikke kender den email jeg er oprettet med ? Eller hvis jeg ikke længere har adgang til den emailkonto ?
    A : Du skal kontakte den organisation hvor du skal være frivillig.
  4. Q : Hvem kan jeg kontakte om vagter eller andre spørgsmål til brug af systemet ?
    A : Du skal altid kontakte organisationen hvor du skal være frivillig, vi kan desværre ikke hjælpe dig med vagter eller adgang.
  5. Q : Jeg er blevet syg og kan ikke komme til de vagter jeg har fået ?
    A : Kontakt frivilligkoordinator eller en anden person hos den organisation hvor du skal være frivillig - gør det hurtigst muligt.
  6. Q : Hvordan sletter jeg min brugerprofil  ?
    A : Du skal kontakte organisationen du er oprettet hos og bede om at få slettet dine oplysninger. Hvis de ikke vil eller kan hjælpe kan du kontakte os via kontaktformularen.
  7. Q : Jeg kan ikke se nogle vagter, hvad gør jeg ?
    A : Dit login styrer hvilke vagter der er tilgængelige, kontakt evt. organisationen og hør om der er ledige vagter tilgængelige, de kan hjælpe dig.
Last updated 2025-04-24 08:07:31