Eventmodul

Med CrewPlan's nye eventmodul er det nu blevet endnu nemmere at planlægge jeres events - Rekrutterering, Kommunikation, Opgavestyring - alt i en samlet pakke.

Opret ubegrænset antal events med hver sin dedikeret eventside, tilpasset ansøgningsskema samt individuelle opgaver som de frivillige nemt kan vælge imellem.

Læs mere om CrewPlan's eventmodul herunder.

Eventmodulet følger med licenser fra 500 frivillige.

Dedikeret eventside

Gør det nemt at rekruttere frivillige

CrewPlan Event modul

Eksempel på CrewPlan eventside

For at gøre det så simpelt som muligt at rekruttere frivillige, er det vigtigt at selve ansøgningsprocessen for de frivillige, er både indbydende samt nemt tilgængelig.
Med CrewPlan's eventmodul kan du nemt oprette dedikerede eventsider om jeres aktiviteter, hvor det er nemt at få information omkring jeres aktivitet der søges frivillige til.

Alle eventsider kan tilpasses med grafik og tekst sådan at det er nemt at lave indbydende eventsider, som er lette at navigere på både store og små skærme.

Tilpasset ansøgningsskema

Nem brugertilpasset ansøgningsformular

For at kunne tilpasses alle organisationers behov, er det nemt at tilpasse ansøgningsskemaet som de frivillige skal udfylde.
Hver event har sin egen tilpassede frivilligprofil med netop de felter som giver mening i forhold til det pågældende event.

Bed ansøgerne om at angive tøjstørrelse, fortælle om tidligere erfaring, eller sågar at uploade profilfoto, fødevarebevis eller noget helt tredje. Med CrewPlan er det super nemt at indsamle netop de informationer som er vigtige for at kunne afvikle jeres events.

Del filer med ansøgerne samt hold styr på GDPR og vær sikker på at alle frivillige har givet tilsagn til at I indsamler deres data med CrewPlan's eventmodul, alle events har seperate felter til at angive formål og privatlivspolitikker som den frivillige skal læse og godkende forinden data kan gemmes.

CrewPlan Event oversigt

Nem tilmelding

Gør det nemt for Adhoc frivillige at tilmelde sig.

CrewPlan Event oversigt

Eksempel på opgaver til Tour de France i Sønderborg 2021

Når administrator har oprettet eventens opgaver (vagter) i CrewPlan's nemme interface, kan de frivillige nemt og hurtigt få overblik over hvilke opgaver det er muligt at tilmelde sig.

Opgaverne er kun synlige for godkendte ansøgere og listes i et flot og overskueligt design. Er der brug for mere information er det muligt at vedhæfte filer til opgaven (vagten), det kunne eksempelvis være frivillighåndbog, opgavebeskrivelse eller noget helt andet.

Når alle pladser på en opgave er besat, forsvinder den fra kalenderen for alle frivillige.

Opmærksomhed på sociale medier

Optimal deling på sociale medier gør det nemmere at blive set!

Når arbejdet med at rekruttere frivillige går i gang, er det med CrewPlans eventsider nemt at komme ud på de sociale medier.

Hver event har mulighed for sin egen tilpassede tekster og overskrifter, som bruges når en eventside deles på eksempelvis Facebook.

Det giver jeres frivilligkoordinator - samt de frivillige selv - mulighed for at dele deres passion for jeres event med familie og venner på eksempelvis Facebook, Twitter og Instagram.

CrewPlan Event delt via Facebook

Prøv CrewPlan gratis i 30 dage

Prøv CrewPlan gratis i 30 dage

Prøv CrewPlan gratis i 30 dage

Bemærk at der er en begræsning på 25 brugere samt max 2 vagtplaner med hver 25 vagter i prøveperioden.

Navn på jeres organisation, forening eller virksomhed.
Du oprettes som administrator for kontoen.
Du oprettes som administrator for kontoen.
Du modtager en pinkode som skal indtastes inden oprettelsen.
Du modtager en bekræftelses email med login oplysninger når kontoen er klar.
Vi vil så gerne vide hvor I bor henne.
Fortæl om hvem I er, hvad I laver, hvor mange frivillige I er.