Med CrewPlan's nye eventmodul er det nu blevet endnu nemmere at planlægge jeres events - Rekrutterering, Kommunikation, Opgavestyring - alt i en samlet pakke.
Opret ubegrænset antal events med hver sin dedikeret eventside, tilpasset ansøgningsskema samt individuelle opgaver som de frivillige nemt kan vælge imellem.
Læs mere om CrewPlan's eventmodul herunder.
Eventmodulet følger med licenser fra 500 frivillige.
Gør det nemt at rekruttere frivillige
Eksempel på CrewPlan eventside
For at gøre det så simpelt som muligt at rekruttere frivillige, er det vigtigt at selve ansøgningsprocessen for de frivillige, er både indbydende samt nemt tilgængelig.
Med CrewPlan's eventmodul kan du nemt oprette dedikerede eventsider om jeres aktiviteter, hvor det er nemt at få information omkring jeres aktivitet der søges frivillige til.
Alle eventsider kan tilpasses med grafik og tekst sådan at det er nemt at lave indbydende eventsider, som er lette at navigere på både store og små skærme.
Nem brugertilpasset ansøgningsformular
For at kunne tilpasses alle organisationers behov, er det nemt at tilpasse ansøgningsskemaet som de frivillige skal udfylde.
Hver event har sin egen tilpassede frivilligprofil med netop de felter som giver mening i forhold til det pågældende event.
Bed ansøgerne om at angive tøjstørrelse, fortælle om tidligere erfaring, eller sågar at uploade profilfoto, fødevarebevis eller noget helt tredje. Med CrewPlan er det super nemt at indsamle netop de informationer som er vigtige for at kunne afvikle jeres events.
Del filer med ansøgerne samt hold styr på GDPR og vær sikker på at alle frivillige har givet tilsagn til at I indsamler deres data med CrewPlan's eventmodul, alle events har seperate felter til at angive formål og privatlivspolitikker som den frivillige skal læse og godkende forinden data kan gemmes.
Gør det nemt for Adhoc frivillige at tilmelde sig.
Eksempel på opgaver til Tour de France i Sønderborg 2021
Når administrator har oprettet eventens opgaver (vagter) i CrewPlan's nemme interface, kan de frivillige nemt og hurtigt få overblik over hvilke opgaver det er muligt at tilmelde sig.
Opgaverne er kun synlige for godkendte ansøgere og listes i et flot og overskueligt design. Er der brug for mere information er det muligt at vedhæfte filer til opgaven (vagten), det kunne eksempelvis være frivillighåndbog, opgavebeskrivelse eller noget helt andet.
Når alle pladser på en opgave er besat, forsvinder den fra kalenderen for alle frivillige.
Optimal deling på sociale medier gør det nemmere at blive set!
Når arbejdet med at rekruttere frivillige går i gang, er det med CrewPlans eventsider nemt at komme ud på de sociale medier.
Hver event har mulighed for sin egen tilpassede tekster og overskrifter, som bruges når en eventside deles på eksempelvis Facebook.
Det giver jeres frivilligkoordinator - samt de frivillige selv - mulighed for at dele deres passion for jeres event med familie og venner på eksempelvis Facebook, Twitter og Instagram.
Bemærk at der er en begræsning på 25 brugere samt max 2 vagtplaner med hver 25 vagter i prøveperioden.